18 Augusti Tvåtusentolv♥

Igår var det en grym tävlingsdag, Breitling var super :D

På tramridningen till LC:1 var han jätte fin i traven, dock blev han lite svår i galoppen vilket märktes inne på banan :S Men inne på banan tyckte jag att det kändes väldigt bra, han stälde sig bra i höger varv förbi domaren (vilket jag har haft svårt med ett tag nu). Jag var nöjd att han inte taktade i snett igenom 2 ggr, vilket han har går förut och vi har fått en dålig siffra, men nu taktade han bara lite när jag skulle ta tyglarna :) Men i galoppen blev har skit seg och då lite lång i formen. Hen annars va jag jätte nöjd med honom och fick ihop 67,04% och VINST :D♥

Och I LB:1 var han också jätte duktig, gick inte utåt i höger galopp på ståret vilket jag har haft jätte svårt med. Men vi fick 64,84% och VINST i den klassen också♥ Jag är så himla glad :D Det har vart några tävlingar nu då jag inte har ridit tillräckligt bra för att blivit placerad, och så har han varit lite svår senaste tiden. Visst jag har tävlat en del mot Stockholmsekipage nu och har ändå kommit bra till. Jag har blivit lite bortkämd med att tävlat här henne och det har gått så bra, därför är det bra att komma ut mer på större tävlingar :)
 
 
Film kommer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0