Imorgon♥

Som ni kanske vet så ska jag ju tävla imorgon :D Första lokala tävlingen iår<3 Men aja, jag startar i 2 klasser, i den första startar jag kl. 12.00 och i nästa kl. 17.00, alltså får vi ju ställa in Breitling några timmar. 
Jag tror att det kommer gå bra imorgon då han var JÄTTE fin på dressyrträningen i torsdags, sedan jag har ridit några gången på pelhamen i dressyren (då han blir stark i galoppen), och sedan efter jag har ridit på det så har han varit jätte fin, så fort jag tog i tygeln på träningen så började han forma sig (när jag hade det raka bettet), och han gick i en stadig och fin form i hela passet, så vi använde inte inspänningarna den gången :D 
Jag tror att vi kan ha en chans imorgon, om det är 10-15 anmälada så är det ju typ 3-4 som blir placerade så!
Btw så så ska mamma fota och filma imorgon så då har ni något att se fram emot, hihi.
-
Men idag har jag varit ute i stallet i 3,5 h, jag städade sadelkammaren och smörjde alla Breitlings saker som vi ska ha med imorgon<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0